Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GAAF !!!!!

  • Jacqueline

    Hoi,

    Hartstikke goed idee, de lost pagina..

    nog even wachten tot je bij de nieuwe pagina's staat,

    en dan stromen de bezoekers binnen !!

    Maar het blijft balen dat de serie nu niet in z'n geheel wordt uitgezonden,

    waardeloos dat we de hele zomer met zoveel vragen blijven zitten…

    kan ook niet wachten tot er een dvd uitkomt..

    veel succes met je pagina :)

    groetjes Jacqueline

    (heidewachtel pagina)

  • lost.pagina.nl

    Dank je wel voor je leuke reactie.

    Ik ben zelf ook echt helemaal gek van Lost. Ik ben dan ook al stiekem een beetje vooruit aan het kijken wat er allemaal gaat gebeuren….

    Volgens mij blijft het echt spannend tot de laatste aflevering van dit eerste seizoen.

    De DVD's zijn in Amerika al wel uit, link naar het complete eerste seizoen is ook op de pagina te vinden. Maar ja dan moet je het wel zonder ondertitels en dergelijke doen, dus ik wacht zelf ook met spanning op de nederlandse versie van de DVD's.

    Groeten,

    Roy

  • maryen

    Hallo allemaal

    Toen ik deze site op het internet tegen kwam, dacht ik “leuk” een nederlandse prikbord van Lost. Maar had wel gedacht dat het hier drukker zou zijn.

    Ben echt een grote fan van Lost en heb op amerikaanse sites regelmatig vooruit gelezen omdat ik zo nieuwsgierig ben.

    Maar ik wist dus niet dat de serie straks een zomerstop heeft. Dat vind ik niet leuk. Dan de hele zomer maar op dit prikbord :-))

    Groetjes Maryen

  • Jacqueline

    Hoi,

    De grote drukte komt zodra de site bij nieuwe pagina's staat op www.startpagina.nl..

    dat is na ca 2 weken..

    groetjes Jac

  • lost.pagina.nl

    Hoi Maryen,

    Ik ben zelf als beheerder ook helemaal gek van Lost. Ook ik heb al flink vooruit zitten lezen omdat ik haast niet kan wachten hoe het verder gaat allemaal.

    De drukte die moet denk ik nog komen, want dit prikbord is pas enkele dagen open en de mensen moeten hem denk ik nog een beetje zien te vinden.

    Ook de zomer gaan we hier op het prikbord gewoon door, dus ik hoop je hier nog vaak tegen te komen.

    Groeten,

    Roy

  • lost.pagina.nl

    De pagina staat inmiddels vermeld, dus laat al die bezoekers nu maar komen.

    Groeten,

    Roy

  • maryen

    Ik hoop dat het hier heel druk word :-)